Як ми створювали лендинг для застосунку Work.ua
6 травня 2020

Справжнє свято на нашій вулиці! Застосунок Work.ua вже доступний користувачам Google Play Market та App Store. Так, ми знаємо, що ви знаєте, але дуже приємно говорити про це знов і знов. Наступний крок — офіційна новина про запуск та маркетингова кампанія, яка розповість про наш застосунок усьому світові!

Ми зробили справді класний продукт і вирішили, що він вартий окремої сторінки. Тому зустрічайте лендинг для застосунку Work.ua!

Якби моя бабуся запитала, що таке лендинг, я б відповіла, що це будь-яка сторінка в інтернеті, яка спонукає користувача щось зробити. Наприклад, підписатися на розсилку, замовити здоровий сніданок або нові капці. Таку сторінку створюють для певної аудиторії та зосереджують її увагу на чомусь дуже конкретному.

Ми створили сторінку, зосередившись на перевагах нашого продукту. І ось, що ми кажемо користувачу: «Нова робота вже у тебе в кишені, друже! Ось кнопка, завантажуй, як тобі зручно, і вперед!»

Але як саме ми це зробили?

Провели чимале дослідження. Переглянули купу лендингів, які розповідають про цікаві продукти, деякі з них ми з вами навіть використовуємо. Робили скриншоти екранів, які сподобалися найбільше, і збирали цікаві ідеї.

Створили декілька концепцій дизайну, але одноголосно вирішили зупинитися на варіанті з героями рекламної кампанії. Так, вони нікого не залишають байдужим і легко запам’ятовуються.

Ми виділили наші переваги, розписали їх так ретельно, що вже смакуємо величезну цифру завантажень. Тексти змінювали кілька разів, бо вони мали бути ідеальними: зрозумілими, людяними, корисними.

Працювали над версткою. Вийшло дуже класно, піксель до пікселя, усе як на макеті.

Прийняли рішення застосувати юзер-агент. Передивляючись сторінку з телефону, користувачі Android побачать на першому екрані, ви не повірите, пристрій Android. А користувачі з айфонами, відповідно, айфон. Магія!

Нарешті, сторінка потрапила до чергового програміста. Ми приєднали її до сайту та вже готові показувати світу.