Уперед і вгору — це про них! Олена Колода, Віктор Тащі та Ярослава Штурхаль
17 березня

Це серія дописів про майже 30 співробітників, які виросли в нашій компанії за останні рік-півтора. Кожному з них ми поставили два питання: які твої якості та які твої навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників. 

Дописи виходять раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі :)

Зустрічайте нових героїв!

Олена Колода, з модератора в проєктні менеджери

Олена з нами 5,5 років. З модератора вона виросла до заступника керівника відділу модерації, а останні місяці працює менеджером проєктів. І у неї класно виходить!

Стас про Олену:

У Олени є потужне бажання робити по-справжньому добре. Вона може сама знайти проблему, запропонувати варіанти її розв'язання та довести розпочате до кінця з високим рівнем якості. Я вважаю, що Олена — дуже цінна колега, адже їй вдалося стільки всього знайти й зробити для Work.ua: реалізація проєктів, організація клубів, навчання співробітників тощо. Ще з Оленою завжди легко і весело під час розв'язання будь-яких проблем. А коли є на кого покластися — чи це не щастя?

Олена як професіонал

Олена вже має за плечима успішний досвід ведення проєктів і доведення їх до успішного завершення: редактор вакансій, відкладене блокування вакансій та компаній, спрощена перевірка вакансій і багато інших. У кожному з них Олена та команда досягли неабиякого результату, довели їх до кінця, і зараз ці проєкти продовжують приносити користь продукту та користувачам.

За 5 років роботи в модерації Олена ідеально вивчила продукт і користувачів та готова застосовувати ці знання для розвитку продукту. Як доказ цьому — 1,5 млн перевірених резюме і вакансій, 200 тисяч компаній, 27 тисяч діалогів телефоном і тисячі чудових відповідей на листи.

Олена про себе:

Я думаю, мені допомогло наступне:

  • бажання вчитися новому;
  • уміння сприймати критику;
  • проактивність і відповідальність за те, що ти робиш;
  • гарний настрій 🙂

У модерації я реалізувала кілька проєктів:

  • Провела 2 тренінги для відділу продажів: з модерації, психотипів і листування. Після тренінгів ми поставили менеджерам кілька запитань, щоб отримати зворотний зв'язок. Середня оцінка відповіді на питання «Наскільки ймовірно, що ти порекомендуєш колезі пройти такий тренінг?» склала 9,8 з 10.
  • Проводила навчання модерації для нових менеджерів.
  • Реалізувала проєкти щодо спрощеної перевірки резюме і вакансій, відкладеного блокування вакансій і компаній. Завдяки відкладеному блокуванню ми зменшили кількість блокувань та, як наслідок, стали ще більш дружніми для клієнтів.

Віктор Тащі, з менеджера з продажу в проєктні менеджери

Віктор — наш новоспечений менеджер проєктів 💪 У компанію він прийшов три роки тому менеджером з продажу, потім був лідером Андромеди.

І хоча Віктор тільки починає свій шлях у команді Продукту, Стас непогано його знає і розповів нам про нього:

Вітя може сам знаходити проблеми й не соромиться їх підсвічувати. Коли я з ним познайомився, я був у буквальному сенсі ошелешений, наскільки він доброзичливий хлопець. І наостанок, я вважаю, що сміливість і щире бажання брати на себе відповідальність (пам'ятаєте філармонію, так?) — важлива якість для менеджера проєктів. У Віті, безумовно, є великий потенціал, який ще має реалізуватися.

Віктор про себе:

Мої особисті якості:

  • Брав відповідальність на себе й ухвалював рішення самостійно.
  • Був проактивним і намагався брати на себе завдання, які не входили до моїх обов'язків.
  • Виявляв інтерес до процесів всередині компанії, цікавився і копався в нововведеннях на сайті тощо.

Професійні досягнення та вміння:

  • Завжди приходив на допомогу, коли потрібно було замінити лідера в іншій команді, якщо той хворіє чи у відпустці.
  • 4 рази за рік потрапляв з командою у трійку найкращих сузір'їв.
  • Крім своєї роботи, допоміг протестувати відділу веброзробки кілька нових проєктів.

Ярослава Штурхаль, з офіс-менеджера в головну по затишку

Яся з нами вже 5 років! Спочатку вона була офіс-менеджером, потім — менеджером з розвитку, а зараз Яся — головна по затишку. Вона стежить за тим, щоб у нашому офісі завжди було комфортно, чисто і все працювало як годинник.

Яся керує нашими сервіс-менеджерами, завгоспами й офіс-менеджерами, і у неї в роботі завжди багато задач: то треба замінити підголівники на кріслах, то зайнятися озелененням, то знову наш дідусь-ліфт втомиться та відмовиться працювати…

А ще Яся займається подарунками нашим співробітникам і клієнтам. Вона знає, що таке деколь і де її знайти, хто в Україні найкращий підрядник з виготовлення футболок, де надрукувати блокноти, замовити ручки, чашки... і все-все-все, що ми коли-небудь дарували. По суті, Яся — це проєктний менеджер, у якого в роботі одночасно 3-5 проєктів, і у кожного — свої особливості, підрядники, терміни.

Яся — дуже скромна людина, і їй складно говорити про себе. Все, що в нас вдалося у неї випитати, це: «Ймовірно, я наполегливий нудотик, але приємний. І я добре вмію гуглити» 🙂

Тому про Ясю розповідаємо ми з Антоном:

Особистісні якості:

  • Яся — це людина-системність, людина-організованість. Вона вміє вписати у свій графік десяток справ так, що результат жодної з них не постраждає.
  • Яся — це наполегливість. Вона йде до мети не зважаючи ні на що і готова долати будь-які перешкоди.
  • Яся — це турбота. Вона готова допомогти, підтримати, підхопити й понести :)
  • Яся — це проактивність. Вона береться за найскладніші завдання і готова нести відповідальність за результат.

Професійні досягнення:

Яся реалізувала безліч чудових проєктів: озеленення офісу, новорічні подарунки, подарунки на день народження, подарунки на дні народження дітей, корпоративні пуфи, футболки й значки. І, безумовно, порядок і затишок у дніпровському і київському офісах — це її заслуга.