Онбординг у застосунку. Що змінилось?
17 листопада


Як було раніше у застосунку? Шукач завантажував його та одразу бачив напівпусту головну сторінку. Ми пропонували ввести посаду та місто, і тільки тоді наш шукач зміг би побачити саме те, що хотів з самого початку — вакансії. Ніяких вказівок чи підказок? Та то не діло! І дизайнерам надійшла задача покращити наявний інтерфейс та життя наших користувачів.

Якого результату ми хотіли досягнути:

  1. Послідовність при знайомстві з застосунком замість хаотичності.
  2. Персоналізована стрічка вакансій.
  3. Як бонус — прискорення розміщення першої візитки чи резюме.

Рішення

Для розв’язання цієї задачі ідеальним варіантом став онбординг. Він знайомить з продуктом, розповідає про фічі та не залишає користувача сам на сам із запитаннями після завантаження застосунку. Та треба бути обережним: погано пропрацьований онбординг може тільки зашкодити, адже він вимагає запам’ятовувати ті чи інші процеси та елементи інтерфейсу.

Що ми зробили:

📌 Замість домашньої сторінки ми почали пропонувати зареєструватись або увійти. На цьому ж етапі ми перерахували важливі функції, які зацікавлять нового користувача. Водночас це виконано ненав'язливо, контент можна скіпнути або ж ознайомитись більш детально.

📌 Далі вже зареєстровані користувачі одразу ж мають змогу почати пошук роботи мрії: спочатку обирають посаду, потім місто. На цьому можна затриматися та розповісти про екран вибору посади. Ми намагалися мінімізувати заповнення полів пальчиками наших юзерів і вивели найпопулярніші запити. Це значно прискорює весь процес налаштування результатів пошуку. Щодо вибору міста — все і так ясно. Функціональність ми залишили ту саму, вона не потребувала змін.

📌 Ну от і все! Ну майже. Після вибору налаштувань для пошуку ми побоялися, що користувач може не зрозуміти, нащо все оте було. Тож над всіма результатами з'явилась плашка, що пояснює користь попередніх кроків.

📌 Тут все, точно. А бонусом між результатами пошуку виринає врізка, що пропонує створити першу візитку з щойно вибраними параметрами.

Що в нас вийшло

Онбординг — важлива частина стратегії розвитку. З'явилась чудова нагода познайомити користувача з фічами застосунку. Також тепер є можливість одразу ж персоналізувати вакансії та провести шукача «за руку» через головні функції. Адже пошук роботи — це те, навколо чого побудовано Work.ua. Головне, що ми покращили досвід керування застосунком та збільшили шанс на швидкий і вдалий пошук роботи.