Як ми робили фото та відео наших чудових менеджерів
1 октября

Пам’ятаєте нашу головну місію — «Надавати найкращий сервіс пошуку роботи, щоб допомагати людям бути щасливішими та розвивати Україну». Ні в кого немає сумніву, що ми надаємо найкращий сервіс, в тому числі клієнтам нашого сайту, а ще постійно думаємо, як зробити їх ще щасливішими. 

Одним із перевірених способів покращити досвід взаємодії з сайтом, крім контактів менеджера, є наявність його фото. Ми вхопилися за цю ідею тому, що довіра клієнтів є найбільш цінним ресурсом нашої компанії. Враховуючи, що наші менеджери вже і так підтримують досить теплі, навіть дружні, стосунки з нашими клієнтами, ми були впевнені, що можливість побачити свого менеджера в обличчя, повністю захопить серденьки наших роботодавців.     

Розпочавши дослідження, ми відразу відкинули варіанти стокових фото з нещирими посмішками, якими грішать деякі інтернет-магазини. Такі речі відразу відчуваються і вже не буде ніякої душевності. 

Тому ми вирішили обов'‎язково познайомити клієнтів з їхніми справжніми і дуже симпатичними менеджерами. Щоб реалізувати все саме так як хочеться, ми вирішили зробити все самостійно. Це нова для нас задача, тому ми вирішили звернутись за порадою до професіоналів. Зробили невелике дослідження, обрали стиль, який нам підходить, подивились на роботи місцевих фотографів.

Нам сподобались роботи Міши Чайки. Він допоміг нам зібрати бюджетну портативну студію та провів невеликий майстер-клас по зйомці. Ми дізналися, як встановлювати світло, як з абсолютно білого фону робити майже чорний. Було дуже цікаво. У нас з’явилось два фони — білий та блакитний. А також тримач для них, дві лампи для відео із софтбоксами та стійки. Дуже просто та компактно. Для такої задачі більш ніж достатньо.

Зібрали справжню фотостудію з освітленням і фотофоном і, що важливо, навчилися нею користуватись. Під'єднавши всі дроти і підкрутивши налаштування, розпочали тестові зйомки.

Спробували різні варіанти освітлення, фонів, ракурсів. Підставляли наші перші фото в різні формати відображення, додавали їх на свої місця в інтерфейси, щоб побачити, як вони будуть виглядати в особистому кабінеті на сайті та в листах. 

В результаті зупинилися на класичному варіанті з круглим фото та обрали наш фірмовий блакитний колір для фону. Ми зробили декілька концептів інтерфейсів вже з новими фото, дещо навіть довелось змінити, щоб все виглядало органічно. Фінальний варіант відображається в особистому кабінеті роботодавців на головній сторінці, в розділі «Послуги та рахунки», а також в листах. 

Вийшло круто, але ми не зупинилися на досягнутому і вирішили додати трошки магії. 

Виявилося, що роботи не трошки, а досить багато, але тепер впевнено можна сказати, що воно того варте. Нам захотілося вдихнути життя в наші фото і оживити їх. Ми обрали формат відео, що не буде перевантажувати сторінку. Ми спробували з десяток варіантів того, як може виглядати відео і за допомогою Adobe Premiere Pro та дизайнерської магії наробили чудових варіантів.

Щоб в інтерфейсі наші відео не сильно відволікали від контенту і не стали нав’язливими, ми вигадали спеціальну схему відображення. Зараз, коли роботодавець проскролює до блоку з контактною інформацією, йому програється наш відос 10 разів із паузою 5 секунд, також можна запустити відео по наведенню курсором.

Ми знімали від 20 до 50 менеджерів за один день, було багато сміху, цікавих ідей і продуктивного спілкування під час процесу погодження з командою продажів. І тепер майже у всіх менеджерів є круті відео і фото.

Ми дуже задоволені результатом. Завжди приємно бачити людину, з якою ти спілкуєшся, а коли крім прекрасного сервісу можна побачити ще і емоцію, то просто неможливо залишитися байдужим. Звичайно це сподобалося і нашим клієнтам. Ми отримуємо тільки позитивні відгуки, HR тішаться, а декому це навіть допомогло розтопити лід у відносинах зі складними клієнтами.

А нам, як дизайнерам, приємно, що клієнти відмічають креативність та цікавляться, хто ж нам таке зробив.