Як ми на 32% збільшили кількість реєстрацій на Ratatype
27 октября

Серед наших проєктів є найкращий у світі клавіатурний тренажер — Ratatype. Вже на головній сторінці сайту користувач може протестувати роботу тренажера, пройшовши тестову вправу. Після чого ми пропонуємо зареєструватися і продовжувати навчання.

Ми зіткнулися із ситуацією, що лише 25% користувачів реєструються на цій сторінці, а нам, звичайно, хотілося б більше. Проаналізувавши теперішній варіант, зрозуміли, що в нашій сторінці важко розібратися. Не відразу зрозуміло, що це за результати та чому потрібно реєструватися. А заголовок взагалі давав помилкове відчуття, що процес вже завершено. 

Ми вирішили зробити форму реєстрації простою і більш людяною. Склали перелік елементів, що обов‘язково мають залишитися на сторінці, прибрали зайве та структурували все так, щоб процес проходив швидко і безболісно.

На сторінці залишились основні елементи: 

  • Результати тестового завдання;
  • заклик до реєстрації;
  • реєстрація через соцмережі;
  • форма реєстрації за допомогою ел.пошти.

Також залишили користувачу можливість увійти в обліковий запис, якщо він вже зареєстрований, підписку на новини, погодження з правилами сайту та «Капчу», щоб підтвердити безпечність.

Щоб структурувати усю цю інформацію, ми підглянули, як це роблять інші, та вибрали для себе два основних підходи.

Перший варіант — це виводити форму після результатів тесту за допомогою попапу.

Крок 1:

Крок 2: 

 

Другий варіант — виводити форму одразу на сторінці з результатом тесту. 

Перевагами першого варіанта можна назвати послідовність та логічність. А головне, що кнопка закликає зробити саме те для чого користувачі зайшли на сайт — «Поліпшити швидкість», а щоб продовжити навчання потрібно зареєструватися. Другий варіант підкорював тим, що форму видно відразу і не потрібно робити зайвих кліків. Кожний варіант мав своїх поціновувачів, тому ми з Машею та Дашею вирішили обрати переможця за допомогою тесту.

Результати

Загалом сторінку з результатами друку тестового рядка за час експерименту побачили понад 30 тис. користувачів, а ми отримали наступні результати:

  • початковий варіант — реєструвалися 25% користувачів, з тих, що переглянули сторінку; 
  • варіант №1 — 33%;
  • варіант №2 — 27%.

Отже, переміг перший варіант. Дівчата з Ratatype вважають, що це через його простоту й мотивувальну кнопку. А ми просто тішимося, що змогли залишити на сайті більше користувачів, адже головне, що абсолютна кількість реєстрацій збільшилася на 32%.