Як ми зробили оновлення резюме більш помітним
23 квітня


Одна із головних цінностей Work.ua — допомагати людям. Ми допомагаємо знайти роботу і співробітників. За статистикою, практично кожний, хто шукає роботу в Україні, використовує наш сайт. Здавалося все просто, розмістив резюме, тебе знаходять, пропонують роботу — профіт. Але, як завжди, є нюанси.  

Що хотіли покращити

Якщо коротко, ми хотіли зробити процес оновлення резюме простим і зрозумілим.

В інтересах шукача, щоб роботодавці швидше знаходили саме його резюме, а для цього важливо підтримувати його актуальність і вчасно оновлювати дату розміщення резюме на сайті. Простір для вдосконалення нам підказали самі користувачі: зі спілкування з ними ми дізналися, що багато хто не знає, як і навіщо оновлювати дату розміщення свого резюме. 

Данні сайту це підтверджували, адже виявилося, що майже третина шукачів, що використовували сайт протягом 3 місяців, при цьому не оновлювали резюме. А щоб розмістити приховане резюме, взагалі потрібно було пройти неабиякий квест. 

Отже, ми побачили можливість допомогти шукачам ще швидше шукати роботу, роботодавцям — знаходити більше актуальних резюме. А це, своєю чергою, допомогло б проєкту досягти ключової цілі зі збільшення кількості резюме в базі.

Що з цього вийшло

За тиждень після реалізації ми отримали на 48% більше оновлень резюме, ніж за аналогічний період за такої ж кількості відвідувачів.

Деякі покращення були реалізовані непомітно для шукачів, при цьому виявилися більш ніж корисними.  

Ми почали надсилати шукачам сповіщення з нагадуванням про необхідність оновлення резюме в центр сповіщень. За тиждень після реалізації, 8% резюме були оновлені після переходу з цього сповіщення, 6-7 тис. оновлених резюме — непоганий результат.

Задача дизайну була: зробити так, щоб користувачі частіше згадували про необхідність оновити резюме. При цьому, на деяких сторінках було важливо не змістити акцент уваги користувачів з інших важливих інструментів сайту, як, наприклад створення резюме. 

Проаналізувавши багатенько сайтів та їх мобільні версії, ми підготували перші варіанти та дали їх подивитися колегам-дизайнерам та менеджерам проєктів. Вибираючи варіант, що вдовольнив всі наші потреби, важливо було врахувати всі сторінки сайту, де можна оновити резюме, а також не забути про мобільні версії цих сторінок.

Ми замінили посилання на кнопку в списку резюме, а також на сторінках перегляду та редагування резюме. Також зробили помітною можливість розмістити приховане резюме.

Все це забезпечує нам більш ніж половину всіх оновлень резюме. Гарний результат, при цьому завжди є що покращити. Адже ми знаємо, що сторінку зі списком резюме з мобілок відвідують на 30% більше ніж з десктопів, а оновлюють резюме лише на 8% більше. 

Головне, що ми змогли покращити життя нашим користувачам, збільшивши їхній шанс на швидкий і вдалий пошук роботи.