Створення стилю для HR Work Fest
1 жовтня

17 вересня Work.ua успішно провів HR-конференцію. Судячи з відгуків і фоторепортажів, учасники пофестивалили на повну. Нам все вдалося, тож можемо ділитися подробицями процесу, що відбувався в дизайні.

Все почалося з лендингу для івенту. Створювати нові стилі у рамках наявної дизайн-системи — досить не просто. Але певні рамки, на диво, надають класні умови для нових рішень.

Щоб розігріти уяву, проводимо дослідження, збираємо найкращі референси. Паралельно відповідаємо собі на запитання щодо того, яким повинен бути дизайн конференції та як він має інтегруватися в життя:

    1. Стиль має бути впізнаваним і мати прямий візуальний зв'язок з Work.ua.
    2. Гнучкість — наше все. Вже з початку роботи ми розуміли, що до конференції доведеться готувати купу матеріалів і графіка повинна вписуватися в будь-який формат.
    3. Настрій має бути легким. Не дарма ж ми пропонували усім нашим гостям пофестивалити 🤪 Навколо купа монотонних лендосів у нейтральній палітрі. Хотілося свіжості й кольору.

Бам! І в голові є чіткий план дій. Рішення приходить само собою. Ну майже) Ми використали розширену палітру Work.ua. Додали великий графічний елемент з геометричних фігур, навколо якого почав «танцювати» увесь стиль. Як виявилося, ці елементи ну дуже зручні та гнучкі в роботі, а це саме те, чого ми прагнули.

Вишенькою на торті стали портрети спікерів конференції. Персоналізація — завжди крута ідея, якщо потрібно додати людяності й життя до інформаційних блоків.

Не зупиняємось! Це лише початок)
Визначилися зі стилем, затвердили й передали у верстку. Тепер на черзі — супровідні й рекламні матеріали. Тут оформлення конференції пройде справжню перевірку на дієздатність.

Банери, зображення до новин, картинки для супроводу інстаграм-дописів, оформлення системи оплати, фоторамки, програма заходу, навігація та багато іншого. Нам було ну дуже важливо, щоб кожен, хто зіткнеться з будь-якими матеріалами конференції, відчував зв'язок з брендом та наш посил.

Окрім того, ми отримали цікавий досвід співпраці з агенцією, яка долучилася до підготовки конференції, щоб ми могли приділяти більше уваги внутрішнім задачам компанії. Здається, так багато затверджень і обговорень ще ніколи не було. Не так просто довірити своє дитя комусь іншому 😄

Ми дуже задоволені результатом. Здається, вдалося усе, що планували. Принаймні, про це свідчать відгуки відвідувачів конференції. Дуже дякуємо супершвидкій та спрацьованій  команді, це було круто!