Редизайн відгуку у застосунку Work.ua
26 травня


Ви маєте рацію, якщо подумали що картинка зверху на відгук не дуже схожа. Але вона має зв'язок з тим, що ми зробили з поточним дизайном відгуку.

Це пульти, адаптовані для старшого покоління, що не в змозі впоратися з такою кількістю функцій. Онуки спростили користування, заклеївши другорядні кнопки скотчем, тим самим зробили акцент на головному.

Ще філософ Арістотель помітив, що людина, зіткнувшись з проблемою вибору між рівноцінними речами або подіями, довго вагається і не знає, чому віддати перевагу. А у 1952 році психологами Хіком і Хайманом навіть був сформульований закон, який стверджував:

«Час, необхідний для ухвалення рішення, збільшується зі збільшенням кількості елементів та складності вибору».

То ж тепер стає зрозумілим, чому приховування скотчем кнопок працює — це науково обгрунтоване рішення.

Трошки більше знаючи про психологію ухвалення рішень, давайте разом поглянемо на екран відгуку, який треба було поліпшити.

Мені трошки пульт нагадує 🙂

У нашого застосунку аудиторія широка, і ми не в змозі заклеювати скотчем другорядне для розгублених користувачів. Та й приховувати багато не в наших інтересах. Потрібно елегантніше рішення. Ми використали один із розповсюджених кейсів зменшення кількості елементів — розбили відгук на кроки, по черзі розвʼязуючи питання.

Перший крок
З яким резюме хоче відгукнутись користувач?

Другий крок
Чи потрібен супровідний текст та підписка на схожі вакансії?

Ми даємо змогу вирішувати по черзі, з зменшеною кількістю елементів для вибору, дотримуючись закону Хіка-Хаймана. Тепер відгук виглядає зрозуміліше. Навіть без скотчу 👌