SMM 2.0. Підготовка шаблонів графіки до запуску Інстаграму Work.ua
31 березня

У листопаді ми розповідали про оновлення стрічки новин у Фейсбуці. Час плине швидко, і тепер ми хочемо поговорити про підготовку до запуску Інстаграму

Ми мали на меті підготувати графічний контент так, щоб:

  1. Він був актуальним.
  2. Наслідував стиль, який ми обрали для стрічки Фейсбуку.
  3. Був гнучким у використанні.
  4. Його було можливо систематизувати у шаблони, які будуть використовуватися відділом маркетингу.

Куди рухалися

Інстаграм стає складнішим. Самі картинки у вакуумі вже мало кого можуть зацікавити. Особливо, якщо ми прагнемо якісної комунікації з користувачем. Тому ми одразу вирішили, що будемо розповідати історії, ділитися досвідом і підтримувати тих, хто знаходиться у пошуку роботи.

З чого почали

Традиційно — з аналізу та дослідження. Занурилися в Інстаграм, проаналізували акаунти, які, на нашу думку, класно виглядають і так само працюють. Виділили декілька трендів, які можемо адаптувати під свої потреби.

Як розробляли графіку

Обсяг робіт був чималий. Ми мали зробити:

  1. Адаптувати графіку, що використовується у Фейсбуці для стрічки й сторіз Інстаграму.
  2. Створити графіку для чотирьох типів статей (також для стрічки й сторіз).
  3. Продумати, як мають виглядати обкладинки для IGTV.
  4. Придумати, як буде виглядати обране. 

Стартанути було просто, ми вже мали стилістичні рішення для загального вигляду Інстаграму. Але довелося додати деякі елементи, адаптувати їх.

Головними елементами стилю є кольорові фони, емоджі, акцент на текстах. Щоб уникнути одноманітності ми застосовуємо усі п’ять кольорів до кожного виду контенту. Наприклад, маємо чотири типи статей, а кожна з них може бути оформлена в одному з п’яти кольорів. 

Приблизно так виглядають шаблони у всіх кольорах. А це тільки дописи.

Нагадаємо, чому обрали в якості ілюстрацій емодзі:

  1. Нам вони ще не набридли.
  2. Це універсальна мова.
  3. І вона гнучка.
  4. Емоджі можуть підбирати й використовувати наші колеги з відділу маркетингу. І ніяких складних ілюстрацій)

Щоб тексти читалися легко, були контрастними й Інстаграм не псував їхню якість на кольорових фонах, ми використовуємо білі картки. 

Створення шаблонів

Найцікавіша частина! Завдяки Figma у нас була можливість організувати й автоматизувати роботу відділу маркетингу з графікою так, щоб вони справлялися самостійно, без допомоги відділу дизайну. Ну майже :)

Для кожного типу контенту ми створили шаблон у п’яти кольорах. Шаблон дозволяє налаштувати все так, що можна змінювати текст та зображення, не ламаючи структури, не міняючи налаштувань стилю.

Ми передали шаблони у руки відділу маркетингу і дали собі трохи часу, щоб протестувати нову систему. Десь тиждень спостерігали за роботою, збирали фідбек, збирали докупи все, що треба покращити. І, звичайно, покращили :) 

Тепер у нас навіть є інструкція, що допомагає розібратися з тим, як краще постити в Інстаграм та інтегрувати шаблони у життя :)