Уперед і вгору — це про них! Ігор Карасик та Валерія Калашнікова
31 березня 2021

Це серія дописів про майже 30 співробітників, які виросли в нашій компанії за останні рік-півтора. Кожному з них ми поставили два питання: які твої якості та які твої навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників. 

Дописи виходять раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі :)

Зустрічайте нових героїв!

Ігор Карасик, з менеджера з продажу в КАМи

Лише уявіть собі, Ігор з нами майже 8 років! Кого не запитай — всі говорять, що Ігор настільки позитивна та відкрита людина, що неможливо трішечки не закохатися 🥰 Зараз Ігор — наш КАМ, до цього був лідером сузір'я «Кассіопея», а починав кар'єру в Реакторі з менеджера з продажу. Як Ігор підкорює складних і скептично налаштованих клієнтів? Розповідаємо!

Маша про Ігоря:

У Ігоря просто неймовірна харизма. З клієнтами він спілкується так само легко, природно, з душею, як і з друзями. Це менеджер-друг, якого клієнти завжди просили й просять переходити на «ти». Дотепер пам'ятаю, як клієнт (з яким, до речі, Ігор спілкується й досі) просто так, без будь-якого приводу надсилав торти власного виробництва кілограмами (лимонник донині в моєму серці). В особистих зустрічах ці якості максимально важливі, тому на посаді КАМа Ігор Карасик відчуває себе як риба у воді (хвилинка гумору 😃), і його клієнти раді познайомитися з чарівним особистим менеджером.

Ігор завжди підходить до клієнтів м'яко, ненав'язливо, але саме це дозволяє йому встановити з ними суперконтакт і досягати відмінних результатів. Наприклад, цьогоріч, завдяки Ігорю, ми нарешті змогли завоювати одного з найскладніших і найбільших клієнтів, який роками нам не давався та розміщував лише малу частину своїх вакансій.

Ігор про себе:

Важко самого себе оцінювати, але, думаю, мені допомогли вирости відповідальність, самоконтроль, чесність, освіченість і, звичайно, почуття гумору 😃 Мені дуже хотілося спробувати новий спосіб реалізації себе в роботі з клієнтами, й бажання досягти своєї мети, у підсумку, теж допомогло.

Мої головні здобутки — це замовлені клієнтами послуги. Багато компаній перейшли на більші та вигідніші пакети, а хтось після довгої паузи знов почав співпрацювати з нами.

А так що не день — нові досягнення 🙌 Ми постійно готуємо індивідуальні комерційні пропозиції, спілкуємося з людьми, які посідають топові менеджерські позиції у великих компаніях. Тому за цей час я прокачав вміння дружньо вести переговори й водночас враховувати інтереси нашої компанії. Досвід проведення особистих зустрічей допоміг аргументовано відстоювати свою точку зору і впевнено триматися під час розмови. Розв'язання нестандартних завдань розвинуло вміння взяти на себе відповідальність і швидко зорієнтуватися в ситуації, щоб вчасно зробити найкращу пропозицію клієнту :)

Валерія Калашнікова, з менеджера з продажу в КАМи

Лєра погодилася переїхати до Києва, хоча тільки-но купила квартиру в Дніпрі, щоб що? Щоб стати КАМом! А до цього вона була лідером сузір'я «Єдиноріг», причому стала ним усього за рік після початку роботи в компанії. Як Лєрі це вдалося?

Маша про Лєру:

З Лєрою настільки просто та приємно спілкуватись! Я жодного разу не бачила її на негативі, правда. Такий перманентний позитив мало де зустрінеш. Лєра — це легкість і природність, але водночас відповідальність і працьовитість. Таке рідкісне поєднання точно допомагає їй у житті.

Лєра просто неймовірно відкрита. Коли ми запропонували їй стати КАМом, вона вже робила ремонт у своїй нещодавно придбаній квартирі в Дніпрі. Але життя одне, потрібно пробувати й не шкодувати про втрачене — позиція Лєри, що надихає.

Лєра про себе:

Work.ua був моєю першою роботою, яка дала мені можливість вивчити й розкрити себе. Я швидко схоплюю інформацію, це допомогло засвоїти базові знання і зануритися в процес. Цілеспрямованість, дисциплінованість і звичка викладатися на повну захоплюють, з'являється азарт, завдяки якому хочеться розвиватися та йти далі. Комунікабельність, відкритість, бажання підтримати й вміння знаходити спільну мову з людьми допомогли завоювати довіру клієнтів, а навичка швидко адаптуватися до ситуації та зберігати дзен дозволяли не гаяти часу на непотрібні роздуми, а йти й робити.

На початку роботи особисті якості допомогли мені проявити себе як хорошого менеджера, який досягав всіх поставлених цілей. Я намагалася рухатися далі, не залишатися на одному місці, вчилася керувати командою. Вміння підтримати, спрямувати й допомогти завжди зберігали в колективі теплі взаємини. Доводилося шукати вихід з нестандартних ситуацій, вирішувати конфлікти, самостійно ухвалювати рішення і брати на себе відповідальність. Постійне зростання давало більше впевненості в тому, що потрібно йти вперед і не зупинятися. Ну і позитивний настрій, він теж багато вирішує :)