Частині роботодавців, що користуються нашою системою управління наймом (СУН або ж ATS), не вистачало можливості налаштувати воронку найму для власних потреб. Тож ми вирішили їм посприяти та запровадити такий функціонал.
Нещодавно ми підретинели логотипи компаній на головній Work.ua. Ця сторінка найчастіше зустрічає наших користувачів, тому важливо, щоб вона виглядала якнайкраще.
На перший погляд все виглядає доволі просто, що може бути складного у зміні одних зображень на інші. Проте це далеко не так, потрібно було врахувати багато нюансів та нічого не зламати.
Як результат, власники ретина моніторів та смартфонів більше не будуть страждати від недостатньо чіткого зображення. Насправді, це не єдиний плюс цього оновлення. Дизайнери будуть витрачати меньше часу на підготовку логотипа, адже потрібно лише одне зображення, замість двох.
Наш Senior Flutter розробник Андрій не тільки провів чудовий курс для початківців у Flutter, а й написав про нього не менш чудову статтю на Dou.ua 💪
Щодня ми працюємо над тим, щоб Work.ua ставав зручнішим як для шукачів, так й для роботодавців. Тому в систему управління наймом (СУН — це власна ATS Work.ua) додали нову функцію — призначення зустрічей. Роботодавець зможе призначати зустріч з кандидатом, не виходячи з Work.ua!
Цього року перед запуском системи управління наймом ми зробили лендинг, для того щоб краще познайомити користувачів із новим продуктом.
В інтернеті ще не вигадали чогось зрозумілішого за скролінг. Тому ми вирішили не використовувати дивні переходи між інформаційними блоками, а передали інформацію послідовно.
2022 рік передав свої права наступнику, а отже саме час підбити підсумки одного з наших найдобріших новорічних проєктів.
Про ініціативу
У грудні за традицією потрібно було прийняти рішення – чи готові ми в такий непростий час знову провести ініціативу «Допомагати людям»? Її суть у тому, що кожен співробітник отримує певну суму, яку він може витратити на будь-яку добру справу на власний розсуд. І відповідь була ствердною, адже коли як не зараз посилювати фронт добра і взаємодопомоги.
Усі співробітники на початку місяця отримали на свої картки по 1 000 грн. У підсумку в ініціативі взяли участь 175 учасників, більшість з яких розділили отриману суму на частини та перерахували їх одразу декільком отримувачам. Якщо порахувати разом усі внески, то сумарно ми отримали — 315 добрих вчинків!
Результати пошуку — це найголовніший розділ на Work.ua. З цією сторінкою на сайті або екраном в застосунку користувачі стикаються найчастіше. Тому ми намагаємося змінювати її обережно та через АБ-тестування.
Цього року ми приділяли увагу покращенню рекомендування вакансій шукачам та персоналізації видачі пошукових результатів. Одна з типових практик покращення видачі — це можливість прибрати результати, які не відповідають потребам або не цікаві.
Цього року, як і зазвичай, на сайті Education стартувала зимова акція для клієнтів. Ми хотіли додати трохи різдвяного настрою в цей час, тож темою цьогорічної акції став Щедрий вечір. Це свято обросло багатьма традиціями та звичаями, що ми і намагалися передати у графіці до акції, і ось що вийшло.
Яка була проблема
У нашого «Едіку» існувало непорозуміння: контакти самого ресурсу переглядали більше разів, ніж контакти учбових закладів. І замість того, щоб зв’язуватись безпосередньо до закладу, користувачі дзвонили нашим менеджерам.