Раніше при відгуку на вакансію, кандидат міг приховати свої особисті дані від роботодавців. Це ускладнювало процес найму, тому що роботодавцю, який отримав такий анонімний відгук, доводилося писати в центр сповіщень і чекати на відповідь. Весь процес міг займати кілька днів, а то й тижнів, залежно від швидкості відповіді кандидата. І лише після відповіді роботодавець міг розпочати повноцінне спілкування з шукачем та оцінити наскільки він підходить на посаду 🔎
Друзі, 2021 рік завершено і настав час підбити підсумки однієї з найдобріших ініціатив Реактора «Допомагати людям».
Йоу, йоу, йоу, друзі! У Реакторі відгримів зимовий корпоратив — яскрава хіп-хоп-паті, а це означає, що ви читаєте звітний допис, в якому будуть фото, відео та неповторна атмосфера. Летс мейк сам нооойс!
Робота у Реакторі весь час еволюціонує, і от ми створили команду, що працює над невеликими, але важливими й терміновими задачами. Ці задачі дуже різні як за розміром, так і за впровадженням: може бути щось для продажів, для маркетингу, для продукту тощо. Дотримуючись цінності за цінністю «Весело та цікаво», ми вирішили дати цій команді назву Авангард — на честь передових військових загонів та напрямку творчості початку ХХ сторіччя. Але просто назви нам було замало: Стас запропонував зробити команді лого, а нам просто не терпілося помалювати!
Спочатку ми зробили лого, надихаючись патернами Тюрінгу та квадратом Малевича.
Втім воно вийшло дуже статичне, як для такої динамічної команди. Тоді для натхнення ми взяли більше робіт авангардистів.
Різні кольори, різні форми, непередбачуване розташування. Точно як задачі команди!
Складемо з них першу літеру.
Форму можна спростити до червоного (на честь Реактора) трикутника (на честь літери А). Для цього навіть емоджі є. А можна скільки завгодно ускладнювати — все одно впізнаєш.
З простих форм можна викласти й усю назву.
Тож слава команді Авангарду в Реакторі — важливій та динамічній!
Як було раніше у застосунку? Шукач завантажував його та одразу бачив напівпусту головну сторінку. Ми пропонували ввести посаду та місто, і тільки тоді наш шукач зміг би побачити саме те, що хотів з самого початку — вакансії. Ніяких вказівок чи підказок? Та то не діло! І дизайнерам надійшла задача покращити наявний інтерфейс та життя наших користувачів.
Вже гарною традицією стає осіння висадка дерев у Реакторі: цього разу локацією став парк ім. Б. Хмельницького, де наша команда з 71 учасника, враховуючи пари та дітей співробітників, додала до фонду парку 24 нових саджанці.
Коли ми стартували рекламну кампанію, я розповідала вам про спільний проєкт з AIN.ua. Власне, це — велика змістовна стаття про те, як людям шукати роботу в сучасному світі.
У статті ми хотіли зібрати максимум користі, а наш бренд проявити елегантно та нативно. Мені здається, що вийшло круто. Особливо через те, що у матеріалі є думки справжніх експертів з пошуку персоналу, включно з нашою чудовою Ольгою Тарасевич.
Тепер діло за малим. Читаєте, лайкаєте, репостите!
Продовжуємо щорічну традицію й допомагаємо людям та Дніпру звільнитися від сміття. Це допис про те, як реакторівці влаштували «генеральне прибирання» в районі Червоного Каменю й навіть встановили новий «сміттєвий» рекорд.
17 вересня Work.ua успішно провів HR-конференцію. Судячи з відгуків і фоторепортажів, учасники пофестивалили на повну. Нам все вдалося, тож можемо ділитися подробицями процесу, що відбувався в дизайні.
Останніми вихідними біговий клуб Work.ua брав участь у найбільших осінніх забігах: 11-му Work.ua Київському півмарафоні та 5-му Almaz Group Dnipro Marathon.
У рамках цих змагань проходили командні забіги на 10 км, у кожному з яких команда Work.ua здобула перемогу в корпоративному заліку.